2008. február 7., csütörtök

hősök...

ma KL-lel és a Kedvesemmel lófráltunk a városban, és a Media Marktban rábukkantunk a Guitar Hero III kétjátékos kipróbálható változatára. hát ez valami tökjóez :)
"FIGYELEM FIGYELEM
EZÚTON HÍVOM FEL
A VÁLLALKOZÓ KEDVŰEK FIGYELMÉT
HOGY VASÁRNAP ESTIG
ITTHON VAGYOK
VASÁRNAP ESTIG
ITTHON VAGYOK"
:D
(Nagy László: Inkarnáció ezüstben. a Kedvesem ezt tanulja most a felvételijére.)

amúgy nem ment olyan jól, mint vártam, de azért nagyon tetszett. csak piszok drága... meg hát ha már van igazi hangszerem is, akkor miért ne azon gyakoroljak? :) amúgy kerestünk még megoldást kábelgondokra, találtunk sok érdekes lemezt (amit vagy én szeretnék, vagy mások szeretnének, vagy én szeretnék másoknak, hogy aztán kölcsönkérhessem :)), meg kacsa alakú fürdőszobarádiót, meg ilyeneket.
néha izgalmasabb csak a Media Marktban két órát eltölteni, mint "csak úgy" plázázni.
(pedig azt is nagyon szeretek.)

Nincsenek megjegyzések: