2008. február 20., szerda

kérek csokit.

gyakoroltam kicsit a pénteki koncertre, ahova amúgy várunk mindenkit sok szeretettel, február 22-én 18.30-tól a miskolci Erzsébet téren, remélhetőleg jó lesz, lesz új dal, amit mink bizony máris nagyon szeretünk :) viszont nagyon remélem, nem lesz sztrájk megint, mert akkor egyrészt válthatom megint vissza a vonatjegyemet, másrészt ki kell derítenem, hogy hogyan is jutok el a volánbuszok indulási helyéhez, harmadrészt meg kell tippelnem, hogy lesz-e hely az egyetlen buszon, amit én is elérek, és a koncert előtt neki is sikerül Miskolcra érnie - vagy ellógom a közgázórát, és akkor mehetek hamarabb.

ezen kívül tegnap délután sikeresen végére jártam egy Guitar Hero-utánzat minden dalának, meg most végre megint tanulni fogok. hátha jót tesz. befejeztem a Tajtékos napokat, nagyon tetszetős könyv (bár az eleje sokkal szebb, mint a vége, de hangulatosnak hangulatos marad végig, és a fordítás is meglehetősen jó), hallgattam Matisyahut, és ma hazafelé megtekinthettem, ahogy a Tibik reggel óta felhúzták a földszinti szint falait. tehetségesek.

Nincsenek megjegyzések: