2008. február 14., csütörtök

maminden

mozgalmas nap volt ez... vagyis inkább csak hirtelenjött, de azért jó :)

először is volt egy úszásóránk. új tanárt kaptunk, akinél baromi korán be kell érni, hogy aztán elengedjen hamarabb, de mivel még reggel tíz sincs addigra, ebédelni még nem lehet, másba fogni meg nem érdemes. és utálom a klóros vizet, főleg ilyen ipari mennyiségekben, ahogy az egy úszómedencében előfordul...

aztán egy tűrhető matekóra előtt kaptam egy smst, hogy igény szerint azonnal fussunk össze, úgyhogy óra után sürgősen találkoztam is VD barátommal a Hősökön. az újbóli felvételijére tanulni érkezett Pestre, de ma éppen baromira ráért. pénzem nem lévén hazajöttünk, ha már ebédidő volt, sikeresen elindítottunk egy rockzenekart a Kudos Rock Legend c. játékban (majd végigszemléltük hanyatlását, tagcseréit, tiszavirág-életű újjáéledését és újbóli bukását), megtanított pár dologra, amit a Miskolci Egyetemen első félévben oktatnak, míg nálunk csak most kezdik. bár ő már nem nagyon fog többet ilyesmivel foglalkozni... ;)

röviddel később összefutottunk SzP-vel és MG-vel, buszra fel és buszról le és vissza, aztán eljutottunk a Nyugatiig, ahol sikeresen visszaváltottam a jóelőre megváltott jegyemet (és helyjegyemet) csekély kezelési költség ellenében, merthogy kiderült, hogy haza tudnak vinni éppen kocsival, és ennek örömére ezt a pénzt ÉTELRE költöttem, ami már igazán rám fért :) meg így a tankönyvre is jut pénzem (mert kiderült, hogy drágább, mint gondoltam...), meg talán a holnapi gólyatáboros szobatalálkozóra is (ha megyek).

a Nyugati után a Westendet támadtuk meg, egyrészt ugye táplálkozási célokkal, másrészt útközben megtekintettünk néhány hangszert egy gitárboltban, harmadrészt MG-vel meglehetősen látványos és akciódús csatákat vívtunk különböző álélőlények, pénzérmék és burgerkinges papírdobozok segítségével. nagyságrendileg olyan ütközetek voltak, mint amiket még egyszer régen vívtunk TG-vel az unalmasabb órákon: ő rajzolt valamit a füzetembe, ami rendszerint világuralomra tört, én ezt egy másik rajzzal igyekeztem meggátolni, és így Csirke matektanárnőnktől kezdve a szuperhősökön át egészen a sajtszagot permetező atomrakétáig minden egy lapra került :) és a mai harcokban a kémia-/bioszórák vérszomjas és laaaassúúúú vércsigái és más szörnyei is megjelentek. szóval volt ott akció rendesen... :)

aztán kerestünk zsiráfot, na nem a MG-től megszokott elvont értelemben, hanem a sörtoronyhoz hasonlítható zsiráfot. átmentünk egy budai helyre, de nem találtunk szabad asztalt, így visszamentünk Pestre, ahol rózsaszínelefántossör volt :) végül amikor hazaindultunk, ki erre ki arra, egy az alkoholt kevésbé tűrő illető által frissen rókásra festett villamosra sikerült felszállnunk, a srácok addigra lent álltak, a díszpinty egy kukánál, a többiek meg mellette álltak és felváltva röhögtek rajta hogy denembírja, illetve szidalmazták hogy miértpontrájuk...

aztán most hazaértem, váltottam pár szót az otthon kb egyedül ücsörgő Kicsimmel, végül ittam a sörre egy kis tejet, mert az nyilván egészséges és így jót tesz.

Nincsenek megjegyzések: